Mindkét Boss-nak, a 302-esnek és a 429-esnek folytatták a gyártását 1970-ben. A 428-as Cobra Jet-et még mindig a legjobb motornak tartották a Mach 1-es Mustanghoz. Ami új volt 1970-ben, hogy a 429-es Cobra Jet-et mostmár Boss-ba is lehetett kapni. A 429ci-es Cobra Jet 370LE volt, míg a Super Cobra Jet 375LE. Ez volt a Selby Cobrák utolsó éve, amelyen 1969-től nem változtattak semmit. Nem lett túl szép vége az egykori erőgépnek.
Gyártás:
Mach 1: 40,970
Convertible: 7,643
Grande Hardtop Coupe: 13,581
Boss 302: 6,318
Boss 429: 498
Motorok:
200 Soros 6 115 LE.
250 Soros 6 155 LE.
302 V8 220 LE.
(Boss 302) 302 V8 290 LE @ 5800 rpm, 393 Nm @ 4300 rpm.
351 V8 250 LE.
351 V8 300 LE.
(Cobra Jet) 428 V8 335 LE @ 5200 rpm, 596 Nm @ 3400 rpm.
(Cobra Jet) 429 V8 370 LE.
(Boss 429 - Super Cobra Jet) 429 V8 375 LE @ 5200 rpm, 610 Nm @ 3400 rpm.
Teljesítmény:
(Boss 302) 302/290: 0-100 ra 6.5 másodperc alatt,
400 m-en 14.8 másodperc alatt 155 km/h-ás sebsességet ér el.
This car looks familiar, I think this car was in the Transformers movie...is it?
VálaszTörlésBuy Junk Cars